7ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΦΛΩΡΙΝΑΣ
Enflo Designs
11. Έγιναν ικανά για συγκρίσεις, κατατάξεις, μετρήσεις, αξιολογήσεις.
12. Αποτέλεσε ένα πλούσιο πλαίσιο ανάπτυξης προφορικού λόγου και έθεσε τη βάση για την
     κατάκτηση από το παιδί των μηχανισμών της γραπτής γλώσσας (ακουστική αντίληψη, κατανόηση
     διαφόρων γεγονότων και περιστατικών, γλωσσική εκφραστικότητα, γλωσσική επικοινωνία,
     εγγραματισμός).
13. Πολλαπλασιάσαμε τις ευκαιρίες για καλλιέργεια της δημιουργικότητας με στόχο την ανάπτυξη των
      ικανοτήτων των παιδιών.
14.Έγιναν ικανά να ξεχωρίζουν τους ήχους, που προέρχονται από τα μέσα μαζικής μεταφοράς.
15. Το οργανωμένο παιχνίδι (βάδισμα, τρέξιμο, πήδημα, πέραμα μέσα από γέφυρες, σύρσιμο,
     ποικίλες κινήσεις των παιδιών και του κορμιού, ανηφόρες, κατηφόρες) ενίσχυσε και βελτίωσε τη
     φυσική κατάσταση των παιδιών.
Οι ικανότητες που αναπτύχθηκαν, τόσο στο ελεύθερο παιχνίδι, όσο και στο
οργανωμένο κατά την υλοποίηση του σχεδίου εργασίας ήταν:
α) Η επιδεξιότητα των χεριών
β) Η Ισορροπία του σώματος
γ) Η ενίσχυση της δύναμης των μυών
δ) Η διάρκεια της αντοχής
ε) Η ενίσχυση της αντίδρασης
στ) Η κοινωνική συμπεριφορά.